Blije klanten

Sinds de introductie van Mobility Service Electric, ligt onze focus volledig klanttevredenheid. Nog steeds proberen we dagelijks onze klanten te helpen, of dat nou met het uitkiezen van een auto is, of bij pech langs de weg. We zijn trots te melden dat onze klanten ons elk jaar beter beoordelen. Dit jaar is dat zelfs een hele mooie 9. Bekijk alle reviews hier.

10

"Geweldige flexibiliteit! Meneer van ruim op tijd aanwezig. Overdracht ging soepel en meneer was vriendelijk. Bij contact over de nieuwe tankpas was de medewerker aan telefoon zeer behulpzaam en gelukkig bereid een nieuwe op te sturen, omdat de adresgegevens verouderd waren. Super fijn dat ik geen halsbrekende toeren hoefde uit te halen om naar het oude adres te rijden!"

Ric, Kesteren

9

"Correct"

Gerrit , Nieuwegein

7

"In het begin van het proces liep niet alles helemaal goed, communicatie was bij tijden niet best (waarschijnlijk was ik daar ook deels verantwoordelijk aan). Mijn wens voor de toekomst zou zijn dat ik een lijst van mogelijke auto's krijg in het budget wat ik aan geef, met tarieven, opties en mogelijkheden (waarin ik zelf kan zoeken en kiezen). De auto was bij levering best vies (regen en vervoer, ik begrijp het wel) maar ik werd niet gewezen op de extreme hoeveelheid steenslag op de voorruit en motorkap. Gelukkig zag ik vanmorgen niet veel door de voorruit en ben ik het nogmaals gaan bekijken. Ik heb er melding van gemaakt en we zijn het aan het oplossen. Eind goed al goed verwacht ik dan ook."

Dave YoungOrange, Utrecht

8

"Toen ik de auto ophaalde (sept 2019) zag ik een enthousiaste groep mensen die zonder poeha doen wat nodig is. Ook offerteverloop was prima. Als ik belkan ik mensen bereiken"

Jos Bos, Nijmegen

10

"Auto keurig afgeleverd voor de deur, alles duidelijk uitgelegd"

Nino, Schiphol

10

"Auto werd in de afgesproken tijd afgeleverd. De auto was helemaal schoon. Ook is er een goede toelichting gegeven over de auto en de meegeleverde spullen."

Niek , Amersfoort