Blije klanten

Sinds de introductie van Mobility Service Electric, ligt onze focus volledig klanttevredenheid. Nog steeds proberen we dagelijks onze klanten te helpen, of dat nou met het uitkiezen van een auto is, of bij pech langs de weg. We zijn trots te melden dat onze klanten ons elk jaar beter beoordelen. Dit jaar is dat zelfs een hele mooie 9. Bekijk alle reviews hier.

10

"De auto is op de afgesproken tijd en plek afgeleverd. De communicatie vooraf was prima. De auto was netjes en schoon bij aflevering."

Thijs, Hoofddorp

10

"Zoals altijd is het contact zeer persoonlijk, prettig en worden alle zaken vervolgens keurig geregeld! Heel fijn!"

Jelger, Haarlem

8

"Mijn eerste ervaringen met Mobility waren in het begin erg positief. De auto werd op de oprit afgeleverd en de benadering was altijd persoonlijk en direct. De contactmomenten voor bandenwissel of schade waren altijd prima. De laatste tijd is MSN erg gegroeid en zijn er ook werden de processen en het contact wat zakelijker. Wat ook begrijpelijk is. Mijn grootste frustratie is dat ik voor een schade naar een herstelbedrijf in Harkema of Veendam moest terwijl ik in de stad Groningen woon. Dat is allebei enorm uit de richting en er zijn volgens mij genoeg goede herstelbedrijven dichtbij. Maar goed, ik snap dat het met contracten zo werkt. Al met al heb ik MSN als een prettige leasemaatschappij ervaren en heb ik een fijne tijd met mijn auto gehad en vond ik het top dat ik als klant mee mocht rennen tijdens de Groningen Airport Nightrun. Als kleine onderneming zijn we overgestapt op een kleinere leasemaatschappij, maar bedankt voor de afgelopen jaren."

Richard, Groningen

9

"Uiteindelijk snelle levering van de auto. Lisan heeft goed meegedacht over de mogelijkheden. Bij uitlevering van de auto zaten er nog wel wat stickers in het interieur van de auto en een iets uitgebreidere uitleg over de auto was wel gewenst. Maar over het algemeen erg tevreden!"

Dirk, Eindhoven

10

"Afgelopen donderdag is mijn Kia EV6 afgeleverd door Janine en Lisan. Goede uitleg gekregen en daarna samen koffie gedronken!"

Ben, Groningen

9

"Erg snel en netjes gehandeld. Communicatie was ook goed, werd vooraf gebeld of hij met de oplegger bij mijn huis kon komen. Dat ging niet dus heeft hij meteen een goede plek uitgekozen waar hij de auto kon lossen. Kwam ook nog eerder dan de afgesproken tijd. Top!"

Karin , Leiden